måndag 11 mars 2013

Fortsättningen på tävlingen- Disneyland!

Drömmen fortsätter om att äntligen ha chansen att få åka till Paris, in i sagornas värld och bara få drömma sig bort för några dagar.
Ska berätta lite mer om vilka min familj består av. Min dotter, som läkarna sa att jag inte skulle kunna få pga alla mediciner. Men hon föddes en kall vinterdag 2007. Hon är min framtid och att bli en förälder var en stor dröm för mig, eftersom jag inte kunde få barn, men KUNDE mot alla odds!!
 
Hon är en glad liten sprallig tjej med många idéer och funderingar. 2010 kom en det en tråkig diagnos på min lilla flicka, Kronisk blodsjukdom!!
Ska det inte räcka med sjukdomshistorik i våran familj? Pappa har kronisk leukemi, min farbror dog i leukemi, min farmors bror dog i leukemi, jag har haft det, men det är inte ärfligt??
 
Jo nu har dom hittat att vi har liknade blodbildningar och forskarna har satt igång ett stort projekt runt min dotter för att kanske hitta en lösning innan det bryter ut till något livshotande.
Det jag skulle vilja är att hon får en barndom som inte var som min, det tror jag alla föräldrar önskar sina barn, friska år med massa glädje. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att så kommer det bli. Min dotter ska inte drabbas av samma som jag!
 
Sedan består våran familj av min älskade sambo, min livskamrat som alltid ställer upp för mig i ur och skur. Han ger mig så mycket glädje i allt det svåra.
 
Vi har aldrig varit iväg på något, utan familjens pengar går endast runt, så några utflykter finns det aldrig pengar till.
Önskar nu av hela mitt hjärta av våra drömmar om Disneyland Paris kan slå in!!
 
Vad med och tävla du också på
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar